je Bill meterosexual??????
Britský týdeník The Economist odhaduje, že američtí kluci a chlapi utratili za ,,vylepšovací serepetičky" , jako jsou krémy, voňavky, gely, olejíčky a podobně, 240 miliard dolarů! Dokonce až 35% z nich pr má ,,metrosexuální orientace".Počet plastik se u mužů v USA za poslední polovinu desetiletí zvýšil až trojnásobně. Metrosexuálové ale nejsou jen v amerických velkoměstech, nýbrž také v Evropě - i u nás! Je ovšem zajímavý, že zatímco v Americe patří mezi metrosexuály hlavně muži střední generace, v České republice se metrosexualita týká už teenagerů. Jsou i takoví borci, kteří každý měsíc utratí za svůj vzhled přes pět tisíc.
Není tedy divu, že kosmetické firmy se jen tetelí. Kromě unnisex kosmetiky, tedy takové, kterou můžou používat jak holky, tak i kluci, přicházejí se spešl řadami pro muže - a to nemluvíme jenom o šamponech na vlasy, pěnách na holení nebo tekutých mýdlech. V kurzu jsou také speciální krémy pro kluky, voňavky, antiperspiranty, hydratační emulze, kondicionéry, sérum proti únavě a podobně.
TYPICKÉ PŘÍZNAKY:
Dbá o sou manikúku a pedikúru, má vždy upravené nehty, používá krém na ruce a někdy si i nalakuje nehy bezbarvým lakem či zpevňovačem.
Je hlaďoučký. Holí si nejen vousy, ale i podpaží. Zarytí metrosexuálové zbavují chloupků také hrudník, nohy, případně i místa, která se normálně nachází pod spodním prádlem.....hm, to by mě nejspíš u Billa zajímalo...:-D
Nechávají si vytrhávat přebývající chloupky srůstajícího obočí.
Pečlivě vybírá oblečení - nosí zásadně značkové hadříky, nejlépe pokud jsou na míru. Musí mít vše ,,vystajlované" a barevně ladící. Nezapomíná ani na vhodné doplňky - brýle, tašku, prstýnky, řetísky...
Používá obličejové čistící gely a krémy, aby jeho pokožka byla co nejkrásnější....atd. No prostě o sebe dbají kolikrát víc než holky...:-D